Lukijat

tiistai 27. syyskuuta 2011

Myrskyjä :o

Holapa,holapa 8)

Myrsky tääl Oulus,kovakin sellainen ;o 4h sähköt poissa,puita on kaatunut ( Paljonkin o.O ) Ja sit jyrisee mut koneel oon :D Joo,ei toi ukkonen mua karkota jos kyse on blogista ja postailusta jos sitä ei oo tehty viel ;) Sit seuraavaan asiaan....

...... * Rummuttaa huonosti :D* Onnea uudet KUUKAUDEN BLOGARIT! <3 ;) Eksi,Estella ja ANZU! :)
Todella paljon onnea ja aplooneja teille loistaville bloggaajille ;) Käväsin katsomassa blogejanne ja todella upeita :) Taivas varjelee mitä blogeja te saatte aikaan ;) Onnea vielä kerran ja * Tap tap* :) .......

..... jäin sitten uuteen peliin jonka löysin jumiin :o Jos tahdot käydä kattomassa "mihin" niin paina tästä :)
Ei mitenkään kummoinen mutta jos kiinostaa mmm... eläimet nyt en puhu hevosista ... sori :( Niin jos kiinostaa tehdä oma eläin jonkunlainen niin luo agame.com niin hahmo ja pelaa peliä jonka nimi on .... Pet party :) Tällänen vaan ;) Ei sit muut .....

Alieenit hyökkää 8) Huomenna on sitten todella "outo" päivä ^^ Alieeni kuumees oleva minä olen vihreä alieeni x) Aloin sit Alieeni-faniksi ;) Nyt oon ihan seonnut alieeneista et kai mä meen ennen kuin mä hyökkään ja muutan teidät alieeneiksi :P Eli moro kaikille 8)

Tassuittain: Alieeni ;)

Psst... Kauhee meininki oli lemmikkikaupassa illalla :) En niit kuvia jaksanut alieenina ottaa koska en edes osannut sitä "Kameraa" käyttää :P Eli toivotonta ottaa kuvia kerran kun alieeni olin ja meno oli kuin tuulella :) Ei mtn mut moro nyt :D
 

Ei kommentteja:

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)