Lukijat

lauantai 24. syyskuuta 2011

Aamu töhinää!

Huomenia,huomenia ja HUOMENIA xD


 Todella hyvin rauhanpuu on kasvanut! Saamme kiittä teitä pandat jotka kasvatatte sitä :) Olen ylpeä jokaisesta joka edes KERRAN kasteli sen vaikka itse olen vasta aika alkuvaiheessa :P Se paitakin sopi hyvin tähän puu juttuun ;) Todella hieno se paita oli vaikka itellä ei ole nyt sitä :( 

Kohta olen sitten postaillut vuoden :o Aloitin joskus lokakuun loppu puolella pari päivää ennen synttäreitä tuli aloitettua :) Olen nauttinut postailusta noin yli 11 kuukautta ja nautin sen loppuun asti ;) En aijo lopettaa tätä ihanaa tilaisuutta joka on monen pandan/Blogipandan tulevaisuus taikka haave ;) 


Panfuun exspertti kysymyksen voittaja on.... Rumpujen pärinää... * Rummuttaa että kapula lentää seinään ja kimpoaa takas* Auts... Lili100! Onnea sinulle :) 

Maxsin limainen löytö oli todella " limainen" :D Ellakin tirskahti ihan naurun kuoliaaksi ;) Limakeittoa ja siellä kuva :D Kyl sais suu Ellalta pudota :P Todellinen mestari etsivä Maxsista on tullut :p Täs on se kuva jonka Maxs löysi sieltä limakeitosta ;D



Tollanen se Maxs oli pihistänyt :)
Mutta nyt mä taidan lähtee viettään karkkipäivää :) ( Vaik saan syödä karkkia milloin huvittaa :D ) Mut hyvää päivänjatkoja pandat :)


Psst... Kuulin Maxsilta et Ella tulee tänään :) 
Napsasen kuvia sit jos Ella ei peitä mun kameraa limalla xD

Tassuittain: Örkki,körkki Saafa :p

Ei kommentteja:

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)