Lukijat

tiistai 16. elokuuta 2011

Back to School! x__X

Mooi! :) 
Nyt on kaikil alkanut koulut ;( Mul alko 4 päivää sit XD Siis 6 O__O En mä jaksa enään koulua -.- Tillervol on video blogissa ;) Käy tsekkaa se :) Kesäloma loppui mutta kyl kesä jatkuu kyl viel ehk xD Voi aina kuvitella että nyt on kesä :) Kohta olen blogannut vuoden ;O Aika ahkeraa menoa? :) Täs tällänen video.....

Kesä laulu kyl oli ;) Minkälainen kesä teillä oli? :) Mul oli kiva kun kuukauden bloggari titteli tuli :) Mut ainakin kesällä sai uida ja voi viel uimahallissa ja avannossa jos sinne tarkenee mennä x__X
Heh,Ellalla ja Maxsilla se kesäloma varmasti oli kiva ;) Oikein matkusti ja liikkui samalla :) Ei ainakaan lihonut jäätelöillä XD 
Joo,o oli mul kiva päivä koulus :) Ihana enemmän vaik koulu on ihan @_@a XD Mun ihastus hymyili mulle? :D Jätän teidät tekeen läksyjä jos teille tuli :) Meille ainakin x__X 


Tassuittain: Outo Saafa :P 


1 kommentti:

LOVELY kirjoitti...

sait blog i like awardin lue mun blogistani lisää ;)

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)