Lukijat

sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Ella vierailemassa :)

Heips! Ella käväsi vierailemassa eilen ;) Todella paljon kysymyksiä ja vastauksia tuli,naurahduksia ja muuta juttuja Ella ja muut pandat kokesivat :) Todella hyviä kysymyksiä tuli Ellalle ja ne oli sitten teiltä :) 

Te huomatte et oon taas Panfuun kimpus xD Niiku Apina banaanin kimpus 8) Todella kiva taas olla kavereiden kanssa Panfuus...♥ Eninmäkseen mun mursujen kanssa ;3 Niit mä en paljasta :P

Autan nyt teitän HYVÄN blogin tekemiseen ;)

  1. Tee pitkiä tekstejä. Älä tee kahden tai vähemmän lauseen pitusia tekstejä!
  2. Laita iso alkukirjain aina hymiön,pisteen.kysymysmerkin taikka huutomerkin jälkeen :)
  3. Selkeää kirjotusta,huumoria tai vaikka pikkusia vitsejä mukaan :)
  4. Kuvia, ei mitään pikkusia kuvia sitten jos kuvan aijot lisätä eikä jättimäisiä ;)
Tos oli 4 ohjetta joilla tulis aika hyvä blogi ;) Mun ohjeet noi jos on itsellä muita voit laittaa omaan blogiin ne :)
Eli jos noi muistat niin *Tap,tap* :) Ei mul sit muuta ole enään :p Muutaku et Asetukset,kommentit ja sieltä vain kirjautuneet käyttäjät voivat kirjautua! ;) Ettei se anonyymi HYÖKKÄÄ JA SYÖ SUA! :P

Terkuin: Saafaliini

Psst.. Alieeni-aakkosia löytyy Täältä! Todella jänniä on jos osaat niillä kirjottaa niin... Wow O.O Nyt mä sanon MOIKS ja päivänjatoja limaystävät 8)

Ei kommentteja:

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)