Lukijat

lauantai 2. heinäkuuta 2011

Sori,sori,sori,sori,sori :D

Moi ja tosi paljon SORI ;(
Oltiin matkal mummolaan enkä saanu blogata xDDMitä mieltä olet uusista tasoista muuten? :D Hymiöt on hassuja! ;D Sit pikkasen kuvia O.O
Kuvassa on heraaystava,Anzu2,Estella,Minä ja tuo pikkunen on öö? En kyl nää sitä :D Noo.... Katsoitteko jo ketkä 5 sai ne hassut hatut? ;D 

   Tässä ne voittajat ovat:

Onnea Heikkopeikko, Hevostytysy, Lili100, Musi ja Pokotin! Kyllä oli aivan ihanat asut teillä ! Minä tipuin jo tuolilta kun katsoit asujanne!Ne olivat niin kauniita ettei voinut tietää ketä äänestin ;)Joo kehun liikaa teidän asuja O_o Kohta te varmaan punastutte XDDD Joo sori mun vilkkaus oon vaan nyt niin VILKAS :D Varmaan huomaatte kun höpötän,nauran ja oon hullu :8 Osa on jo päässyt tasolle 52 tosi paljon pelattu varmaan he jokka ovat päässeet :o Mä oon kohta sil tasol et varmaan oon pelannu paljon! Pelaan koko päivän panfua varmaan tai ehk ja nukahdan välil! Tosi hyvin pelaan sit xD No mä meen nyt pelaan ;D 

Tassuittain ....
SAAFA :D 
P.s Täs teille pikkanen kappale ;)
 

2 kommenttia:

Eks kirjoitti...

Ja se pieni olen minä Eks!

saafa panda kirjoitti...

Juu! Huomasin kun suurensin ;D

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)