Lukijat

maanantai 4. heinäkuuta 2011

Höpinää löpinää vai...?

Moi taas?
Kirjottelen täällä Vaavin hotellissa nyt ;)
Vaikka mut käskettiin nukkumaan niin salaa on tää kone avaruudessa :D 
No... näin kuitenkin aamulla Nanoa :o Mä en kyl uskois et ne kaksi olisivat elossa ;o En postaa joka päivä sori vaan ;( No sit jotain muuta asiaa :D Pölötettiin Taian kanssa aika hauska suunitelma -.-
Pikemmin se oli kyl mun ajatus mut hullu! Heti kun tein sen menin naama punasena pois panfuusta ei vihasta kyl ;o Miks ees menisin vihasena pois? Kostasin sille joka sai mut vihaseksi :D Mut ajattelin tehä tarinan! Tästä se tarina alkaa ....

Adoptio lapsi? 
Olin hiljaa kun toiset vetivät hiuksiani adoptio kodissa! En alkanut määkymään tai kostamaan! Kun menin sänkyyn ja laitoin silmät kiinni tuntui että joku silittäisi ja sanoi nimeni... Ella! Näin kaksi vanhempaa jokka katsoivat minua iloisilla silmillä ja sanoivat " Adoptoimme sinut kotiimme!" En uskonut korviani ja ihmettelin minun tukkani on sekasorrossa? Eikä kukaan tahtoisi sellasta...Kai? 
Menimme autoon joka oli LIMUSIINI ;O Ja katsoin heti mitä limusiinistä löytyi! Siellä oli tenniskenttä...Uima allas... JÄÄ KAAPPI! :D Tv ja kaikkea kivaa <3 Rakastin uusia vanhempiani ihan sikana! Vuodet kuluivat ja olin jo 18 kun sain muuttaa pois olin tavannut pojan joka oli ihana mutta oli myös ilkeä ;( Ja muutin kaverini siis bestikseni luokse eli Amandan hän oli ollu syntymästäni asti kaverini ja oli myös ihana bestis! Jatkuu O.o 


Tassuittain: Saafa!

P.s Mulla on jo 82 lukijaa! En uskosi tota todeksi ;o  
P.ss Onnea Ellalle! Paljon onneaa vaan,Paljon onnea vaan! Paljon onnea vaan Ella! Paljon onneaa! xD Meni ehk vähän väärin O.O 
Mut toivotaan että pidät synttäreistä jos nää oli myöhäs niin anteeksi xD EN seurannu noit siis Panfuun blogia! Meen nyt... Moikka ;)

Ei kommentteja:

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)