Lukijat

keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Uudet tasot tulivat... Max panfuussa!

Moidoo!


Max oli panfuussa 16-17 kohalla :D 
Ehdin ottaa hänen majassaan yhden kuvan ja tässä se on ;)


Löydätkö minut?
Aika helppoa mutta itse tiedän missä olen ;D Oletko sinä kuvassa? Etsi itsesi jos löydät ;)
Sori se pitkä tauko ennen! Mul oli vaan sydän suruja ;( Ja nyt ne palas :o 
Mut se on mun ja Taian salaista asiaa ne sydän surut xDD Kyl ne leppyy jos ihastun johonkin XDD
Mut toivon et silleen kävis ja sit muuta asiaa ;)
 Kukas on päässy 51 tasolle? xD Minä pääsin 9 aikaan illalla !
Jeba,Jeba!
Ja täs kuva kun tanssin ROCK! XDD
 Tossas mä olen :D 
Joo oli kyl kivaa tanssia tällästä! Sori jos toi " Kirjoita tähän jotain ja paina enteriä on edessä :(
Se tulee aika monessa kuvassa eteen niin pahoitteluni teille lukijat ;( Vaavi kuulemma ei kirjota paljon taii lopettaa blogin :( Mä niin pidin sen blogista mut hei ette te muut pandat oo huonoja kirjoittajia!
Mä pidän jokaisen blogista vaikka sinne et olisi kirjoittanut yhtään! Ja sit älkää epäilkö teidän blogi taitoja! Uskokaa itseenne... USKO USKO! Ei saa luovuttaa :c Vaikka mä meinasin niin kyl palasin taas aktina ja firkeenä tänne! Kyllä se on vain totta että olen taas aktiivinen panda niiku näet :D

Tassuittain saafanen! :D 

P.s ..... Olen pikkasen yhden pandaan panfuussa ihastunut ;o 
En paljasta nimeä mutta sanon että hän on poika ja hauska ;) 
Mut muuten moikkaas!








2 kommenttia:

Musi kirjoitti...

Onnea Saafa kuukauden bloggari tittelistä! =)

saafa panda kirjoitti...

Kiitos,kiitos Musi =)

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)