Lukijat

maanantai 27. kesäkuuta 2011

Jäätelö meininki!

Iltaa kaikille lukijoille ;) Jos nyt on ilta kun luette tätä ;D
Muuten voisin kylla sanoa päivää mut aivan sama tervehdys sikseen ;))
Bileistä ei tullu mitään mutta pidän merirosvo bileet kun on aikaa sellaisee!
Kamu pyyntöjä tuli jo paljon :O No ajattelin jäätelöbaaris käydä kun Litsi ja nekin oli kyl siel :DD
Yritin kyl kuvaa laittaa mut vahingossa se lähti pois... no on mul onneks muita kuvia ettei se ollu ainoa :D
Kaupungilla vielä tähän aikaan oli vilskettä :D Kyllä sain ihmetellä ja kamu pyyntöjä tuli!
Piti laittaa ääni kiinni koska kuulu liikaa melua xDD Mut kyl tää blogi ura on sit mahtavaa ;) Ei jaksa lopettaa yhtään XDD Mutta myös välil vois ottaa taukoa tänään 2 postattu! Toinen kyl oli lyhyt mut nyt alan kirjottaa aika pitkiä eli varaudu ;) Kohta olen vuoden pitänyt blogia Lokakuussa sitten se täyttyy! Pölöttelen täs jotain ;)) 
Mut mä vaan ihmettelen ... 

Eikö tuon viikon tehtävän pitäisi päivittyä? Olis kiva et tulis uusia tehtäviä!
Tai edes viikkotehtäviä on tylsää kerrata taikamainen jättitimantti tehtävää uusiks uusiks ja uusiks :D
Oon paljon muuttunut jotenkin monet huomaa :o Tai emt kyl ne huomaa ;DD
No jos et kerron ne mun muuttumiset nyt XD

  • Olen hauskempi ja olen varmasti teininpi vaikka ikääni on outo XDD
  • Käytän hymiöitä!
  • Olen kiltempi ;)
Jossain kuvissa on sit kamupyyntö juttuja xD Niit tuli jo 200 :o Joo jouduin piileskelemään! xDD
Mulle on kerrottu että uudet tasot tulee viikon päästä ;o Onkohan se niin :o? No kai mä meen etsii tietoa jostain ja etin jotain kivaa :)

Tassuittain: 

Saafa!

P.s Teen uuden taustan ja tuön yläkuvan ;)) Saatte niitä odottaa kun osaan Gimppiä käyttää XDD



Ei kommentteja:

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)