Lukijat

perjantai 12. elokuuta 2011

Koulu alko! ;( Bileitä kuitenkin :)

Mooi! ;) 
Bileettelyä on ollu sit :)) OIs pitäny blogata muutt... oltiin lomalla :(( Mut kuvia sain koneelle sieltä Panfuu bleistä! ;) 
Musta tulee kohta paparazzi! O___O No kuitenkin niit kuvia veivaan pikkasen tännepöin ;) No täs 1 :P 
Täs pikkasen bile meininkiä ;) Piti vilkuttaa kun mua ei ois nähny! :( Mut grillasin siel pikkasen pahasti :D Iso lyöhkä tuli kun unohdin makkarat tonne grilliin xDD Se ei ollu mun syy!
No oli;D Mut seuraava kuva o__O Jos kestätte katsoa mun möhläys kuvia :DD
Uusi möhläys kuva :D Lili siel on yöpuvus viel... Vaik oli iltapäivä ;D Kauheet bile meininki oli pandoilla menossa! Ois munkin pitäny mut en mä bile tyyppiä oo! Vaan nauru :D 
Mun moka tos kuvas :D Huono laatu täl kuval! Etsijät pusikossa? Etsikös ne bile paikkaa XDD
Taas paparazzin kuvia ;P 
Noo... tos mie syökälen jäätelöä! Möhläsin mun kameran rannalla veteen! Pelastin sen mut sit mun lentävä pyötä vei sen -.- Mut onneks pelastin mun kameran! :D Mut se on nyt märkä eli en voi paparazzi kuvia ottaa :( Mut kuitenkin meen nyt korjaan kameraa! ( Ei irl:ssä :D ) 

Tassuittain: Möhläys mestari SAAFA! :D 

2 kommenttia:

Alisa kirjoitti...

Mulla koulu alkaa vasta ensviikolla o.o

saafa panda kirjoitti...

;O Mul alko torstaina O__O

kävijät liitykä kiitos lukijaksi :)